خرید سینی ملامین طرح جدید

ملامین یک ماده شیمیایی آلی است که بیشتر به شکل کریستال های پر از نیتروژن ایجاد می شود. ملامین به طور گسترده ای در تولید پلاستیک ، چسب ، سینی ملامین ، ظروف غذا ، قفسه ها و تخته ها استفاده می شود.

کیفیت بالای سینی ملامین

سینی ملامین دارای مقاومت بسیار خوب و منحصر به فردی در مقایسه با سایر محصولات مشابه ساخته شده از مواد دیگر است و همچنین به دلیل طراحی مات و مات ، با استفاده مداوم و شستشوی مکرر ، لکه نمی کند و شکل نمی گیرد و فرسوده نمی شود. بیرون

همچنین ضخامت و مواد به کار رفته در تولید سینی های ملامین باعث لیز خوردن فنجان ها و لیوان هایی که در آنها می گذاریم نمی شود. این محصول به دلیل نوسانات قیمت بازار دارای قیمت بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد.

خرید سینی ملامین طرح جدید از برند ملامین شیرکوه یزد طرفداران بیشتری دارد. طرح جدید سینی ملامین به شکل چهارگوش و در رنگ های سفید، صورتی، زردو سبز می باشد. سینی های ملامین مربعی و مستطیلی بیشتر از مدل های گرد و بیضی مفید هستند زیرا فنجان و ظروف بیشتری دارند.

سینی ملامین طرح جدید

این مدل دارای دو دسته جانبی است که حمل آن را آسان می کند. چند اینچ فاصله از لبه ، دست شما را در موقعیت بهتری قرار می دهد و تا حد مانع از سرخوردن سینی ملامین از دستان شما می‌شود زیادی از سر خوردن سینی روی انگشتان شما جلوگیری می کند.

ایرانیان از دیرباز به مهمان نوازی معروف بوده اند و چای گرم و رنگارنگ جزء لاینفک پذیرایی از میزبانان ایرانی است. هیچ چیز بهتر از چای داغ و رنگارنگ برای رفع خستگی وجود ندارد ، اما اگر این چای در یک سینی شیک باشد ، ظاهر بهتری دارد. امروزه سینی های مختلف در اندازه ها ، طرح ها و مواد مختلف مانند سینی های ملامین مستطیلی تولید می شود.

سینی ملامین به دلیل طراحی و رنگ زیبا و جذاب و همچنین استحکام بالا و قیمت مناسب در بین مردم و آشپزخانه ها بسیار محبوب است. این نوع سینی های پذیرایی دارای طراحی بسیار زیبا و شاد هستند که ضمن پذیرایی از مهمانان و میزبان ، لذت غذا و نوشیدنی را افزایش می دهد.

استقامت بالای سینی های ملامین در مقابل بقیه ظروف

سینی ملامین از استحکام و دوام بسیار خوبی در مقایسه با سایر محصولات مشابه ساخته شده از مواد دیگر برخوردار است و همچنین به دلیل طراحی مات ، استفاده طولانی مدت و شستشوی مکرر ، لکه نمی گیرد و شکل آن قدیمی و فرسوده نیست.

این ، ضخامت و مواد مورد استفاده در ساخت سینی ملامین باعث لیز خوردن فنجان ها و فنجان هایی که در آنها قرار داده ایم نمی شود. این محصول به دلیل نوسانات قیمت بازار دارای قیمت بسیار خوب و مقرون به صرفه می باشد.

خرید سینی ملامین

ملامین یک ماده عایق است ، نه یک ماده رسانا ، به این معنی که اگرچه می تواند دمای بالاتری را نسبت به سایر پلاستیک ها حفظ کند ، اما تغییر دمای مواد بیشتر طول می کشد. سینی های حاوی ملامین هنگام تماس با پوست گرمای زیادی را منتقل نمی کنند. این مقدار گرمای آزاد شده از غذا برای تغییر دمای ملامین کافی نیست.

در این مورد ، استفاده از ظروف ملامین برای سرآشپزها یا پیش خدمت ها در رستوران ها ممکن است خطر کمتری داشته باشد. از آنجا که این مواد مقاومت در برابر حرارت بالایی دارند ، برای کارگران آشپزخانه که در معرض آب جوش یا سوپ های بسیار داغ هستند ، انتخاب مناسبی است.

ملامین همچنین یک گزینه عالی برای تهیه و نمایش غذاهای سرد یا بوفه است زیرا عایق بسیار خوبی است. از طرف دیگر ، می توان از ظروف ملامین برای نمایش غذاهای سرد مانند بوفه ، سالاد و غیره استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید