دمپایی پلاستیکی بیمارستانی اتاق عمل

دمپایی پلاستیکی بیمارستانی اتاق عمل

یکی از محصولات پر کاربردی که مورد استفاده دکتران و پرستاران بیمارستان قرار گرفته می شود دمپایی پلاستیکی بیمارستانی اتاق عمل می باشد. امروزه تولید بسیاری در ارتباط با دمپایی بیمارستانی با انواع گوناگون صورت می گیرد که کیفیت خوبی را نیز دارا می باشد. لازم به ذکر است امروزه در بیمارستانها، بیماران و پرسنل بیمارستان از این دمپاییها استفاده نموده و راضی می باشند.

دمپایی پلاستیکی بیمارستانی

همانطور که می دانید در تمام مراکز درمانی از لوازم و تجهیزات بسیار زیادی استفاده می نمایند که یکی از پرکاربردترین لوازم دمپایی پلاستیکی بیمارستانی می باشد. انواع این کالا با استفاده از مواد اولیه مرغوب در کارخانه ها تولید شده و با بسته بندی خوب در بازار عرضه می شود.

لازم به گفتن نیست که بیمارستان یک مکان بسیار حساسی می باشد رعایت بهداشت در آن خیلی مهم است بدین رو باید از لوازم بهداشتی نیز استفاده کنند، در واقع دمپایی پلاستیکی که در بیمارستانها یا مراکز درمانی استفاده می شود باید خیلی با کیفیت و مرغوب باشد تا نکات بهداشتی با استفاده از آن رعایت شود. دمپاییهای بیمارستانی در دو نوع جلو باز و بسته در بازار موجود می باشند که بیشتر رنگ سفید و آبی دارند و همچنین وزن بسیار سبکی را دارا می باشند.

دمپایی پلاستیکی اتاق عمل

یکی از وسایلی که در اتاق عمل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد دمپایی پلاستیکی می باشد که خیلی سبک و بهداشتی است و قبل از استفاده آن را استرلیزه می نمایند تا آلودگی وارد اتاق نشود.

بعضی از دمپاییهای اتاق عمل یکبار مصرف می باشند که از بهترین متریال ساخته می شود که پا در آن آسیب نمی بیند یا خسته نمی شود و تعریق نمی کند. یکی از خصوصیات این دمپاییها این است که گردش هوا در آن بسیار راحت است و در کف آن سوراخهایی وجود دارد که باعث می شود پا عرق نکند. این دمپاییها در صورت یکبار مصرف نبودم بسیار با دوام می باشند و می توان بارها از آنها استفاده نمود.

 

دمپایی استخری پلاستیکی

یکی از تولیدات عمده محصولات در کشور ما متعلق به دمپایی استخری پلاستیکی است که به صورت عمده نیز به بازار فروش عرضه می شود. در سالهای اخیر هیچ محدودیتی در تولید و صادرات آن به کشورهای خارجی وجود ندارد و تمام تاجران می توانند از این فرصت استفاده نمایند و باعث ارزآوری در کشور شوند. دمپایی استخری مزایای فراوانی دارد و افرادی که علاقمند به استخر رفتن می باشند می توانند با پوشیدن آن از کمر درد و پا درد خود را حفظ نمایند.

دمپایی پلاستیکی روفرشی

یکی از محصولاتی که برای استفاده در منازل زیاد خریداری می شود دمپایی پلاستیکی رو فرشی می باشد. این دمپاییها در مدلهای متنوع زنانه و مردانه تولید می شود که رنگهای زیبایی دارد و هر کسی طبق سلیقه خود می تواند آن را انتخاب نماید.

دمپاییهای پلاستیکی می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند و مصارف گوناگونی بشود از آنها نمود. دمپاییها سایزهای متنوعی دارد که برای هر سایز پا و هر سنی می تواند کاربردی باشد و افراد با سایز پای خود می توانند آن را انتخاب نمایند.

منبع: https://blurshoes.com/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید