معاون رییس جمهور با خانواده مرحوم علامه سیدخضرموسوی در اهواز

اهواز – ایرنا – محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور به همراه استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استانی روز چهارشنبه با خانواده مرحوم علامه سید خضر موسوی در اهواز دیدار کرد.


به گزارش ایرنا معاون اقتصادی رییس جمهور با حضور در بیت مرحوم سید خضر موسوی گفت: حمایت مسوولان استانی و کشوری شامل حال شما خواهد بود و همواره سعی کنید مسیر سید خضر را دنبال کنید.


وی افزود: بر اساس مجموعه بیانات مرحوم سید خضر، ۴۰۰ آیه از قرآن مجید در مورد معرفت حضرت علی(ع) و شخصیت ایشان جمع‌آوری شده و وی چند کتاب را تالیف کرده بود.


وی ادامه داد: سید خضر موسوی انسان شریف و نیکوکاری بود و از لحاظ خود ساختگی، عرفان، معنویت و معرفت سرمایه‌ای برای جهان اسلام بود.


معاون اقتصادی رییس جمهوری روز چهارشنبه وارد خوزستان شد و با خانواده مرحوم حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی  مسوول دفتر نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های خوزستان نیز دیدار کرد.


علامه سید خضر موسوی، استاد برجسته حوزه علمیه اهواز و از علمای این شهرستان ۲۷ بهمن‌ ۱۴۰۰ دارفانی را وداع گفت.وی از مجاهدان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) و از علاقمندان و معتمدان رهبرمعظم انقلاب بود که سفر معظم له در اسفند ۱۳۷۶ به خوزستان تجسم این دوستی‌ و محبت‌ بود.


این فقیه عالیقدر پس از تحصیل در حوزه علمیه نجف اشرف به شهر خود اهواز بازگشت و سال‌ها در کوی سیدخلف اهواز مرجع امور فقهی، اجتماعی و علمی مردم خوزستان بود.


کتاب‌های علم در قرآن، بیان الحق، سبل الراغبین، مقتل امام حسین (ع) از زبان اهل سنت، اندیشه‌های ناب در شرح ام الکتاب از جمله تألیفات ایشان است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید