یک فرمانده دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی در پیروی از ولایت فقیه


P>به گزارش ایرنا؛ سردار “سالار آبنوش” عصر یکشنبه در یادواره سردار شهید “محمدظاهر عباسی” در مسجد چهارده معصوم(ع) ملایر، اظهار داشت: همه دنیا می‌دانند که ما این اقتدار را در سایه‌سار ولایت بدست آورده ایم.


وی با تاکید بر اینکه شهدا خودآگاه و بصیر شدند تا به خداآگاهی برسند، افزود: امروز نیز در این فضا و توطئه های دشمن در عرصه فضای مجازی، باید با خودآگاهی، بصیرت و پیروی از ولایت، مسیر شهدا و امام راحل را دنبال کنیم.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب یک قدرت بین‌المللی است، ادامه داد: ۵۰ سال پیش این عظمت و قدرت را نداشتیم و ما را از نظر در پایین‌ترین طبقه انحطاط کشانده بودند.


وی خاطرنشان کرد: امروز تمام قدرت‌های بین‌المللی حالت پدافندی دارند و جبهه ما حالت آفندی دارد و این جمهوری اسلامی است که تعیین می‌کند کجا باید بازی کند.


این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه به واسطه خودآگاهی و خدا آگاهی، ذوب در ولایت شده و ابرقدرت شدیم و هر روز یک قله را فتح کردیم، اظهار داشت: امروز ایران جزء سه کشور اول دنیا در سایبر است و از نظر علمی، فناوری و تکنولوزی ابرقدرت جهان است و موشک‌های ما هر هدفی را با کمترین خطا نشانه می‌گیرند و در بحث هسته‌ای صد درصد بومی هستیم.


وی با بیان اینکه این همه قدرت و اقتدار را در سایه‌سار ولایت به دست آوردیم، افزود: در حال حاضر از مسئولان جدید می‌خواهیم در سایه‌سار عقلانیت مطالبه‌گری کنند و از مدیران کاربلد استفاده کنند.


این فرمانده دوران دفاع مقدس به موفقیت‌های دولت به ویژه در عرصه مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: هم اکنون باید خودآگاهی و بصیرتی که محمدظاهرها و شهدا داشتند و ذوب در ولایت بودند، ما نیز داشته باشیم و گوش به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دهیم تا مشکلات آرام آرام رفع شود.


به گزارش ایرنا؛ شهید “محمدظاهر عباسی” پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۲ در روستای کسب شهرستان ملایر از توابع استان همدان متولد شد، وی مدتی محافظ امام جمعه ملایر بود و سپس به عنوان فرمانده گردان ادوات لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) انجام وظیفه کرد و در عملیات‌های فاو، والفجر ۲، والفجر ۸ و کربلای ۴ و ۵ شرکت داشت.


شهید عباسی در بیست و نهم اردیبهشت سال ۱۳۶۶ هنگامی که نیروهای خود در گردان ادوات لشکر انصارالحسین(ع) را برای عملیات آماده می‌کرد و به منطقه می‌رفت، در مسیر خرمشهر – شلمچه به شهادت رسید و  پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.


شهید محمدظاهر عباسی به عنوان شهید شاخص تیپ انصارالحسین(ع) همدان در سال ۱۴۰۰ معرفی شد.


دیدگاهتان را بنویسید