رسول خطیبی پنج هفته است که آلومینیوم ضربه خورده است


P>« رسول خطیبی» چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان افزود: ۲ بار باشگاه نامه زده با صحنه‌هایی که کارشناسان اعلام کردند و نمی‌گوییم حق کسی را بگیرند به ما دهند اما حداقل هر ۲ طرف راضی باشند و اشتباه داوری نباشد.


وی بیان کرد: ۲ بار نامه نوشتیم، تنها تیمی هستیم که داد و بیداد نکردیم، حرف نزدیم، حمایت هم کردیم.


خطیبی ادامه داد: فردا ( پنجشنبه) آلومینیوم با باشگاه و بازیکنان حرفه‌ای روبرو می‌شود و تمام بازی‌های سپاهان آنالیز شده، نقطه قوت وضعف تیم به بازیکنان اعلام شده است.


سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: امید است بازی خوبی ارایه شود که به طور قطع هم  همین‌طور است.


خطیبی اظهار داشت: آلومینیوم هفته بعد هم با سپاهان بازی دارد که امیدواریم برنده باشیم و امتیاز بازی را بتوانیم بگیریم.
وی گفت: از بازیکنان به خصوص تا هفته هشتم و نهم راضی هستم و بازیکنانم خیلی فوتبال با کیفیت ارایه دادند.


سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: اما بعد بازی‌ها فشرده شد و از لحاظ کیفیت زمین تمرینی به مشکل بر خوردیم و از طرفی اعتقاد دارم مصدومیت یکی 2 تا از بازیکنان در تیم ما تاثیرگذار بود.


خطیبی اظهار داشت: ممکن است مصدوم در تیم‌های دیگر مثل سپاهان که بازیکن زیاد دارند تاثیرگذار نباشد اما برای تیم ما یک بازیکن هم اثرگذار است.


وی گفت: امیدوارم فردا ( پنجشنبه) داور بازی را خوب قضاوت کند و دیگر برای هفته ششم ضربه نخوریم.


خطیبی بیان کرد: مدیریت باشگاه هم از این موضوع ناراحت است، در پنج هفته، هشت امتیاز ۱۰۰ درصد از دست دادیم.
وی یادآور شد: در یکی از بازی‌ها در دقیقه ۴۰ بنا به گفته کارشناس، باید بازیکن حریف به اخراج می‌شد، بقیه بازی‌ها پنالتی بود، هفته پیش در بازی پیکان، گل سالم« اسماعیل شریفات»  آفساید گرفته شد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: این‌ها همه در روحیه و امتیازگیری تاثیر می‌گذارد اگر این‌ها نبود به طور قطع آلومینیوم الان در صدر جدول بود.
خطیبی عنوان کرد: باشگاه و مدیریت هم حساس شده ما هم تا جایی طاقت داریم و  امیدواریم اشتباه داوری دیگر نبینیم.
وی گفت: الان هم جایگاه چهارم خیلی خوب است و بعد از بازی با پدیده مفصل در مورد برنامه‌ها، هدف و هدفگذاری باشگاه صحبت می‌کنم.


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: صحبت‌ها را نگه داشتم برای نیم فصل تا هواداران، مردم اراک و استان مرکزی در جریان برنامه‌ها و اهداف باشگاه، کادر و بازیکنان قرار گیرند.
خطیبی عنوان کرد: «  علیرضا نقی زاده»  و«محمود قائد رحمت»  مصدوم هستند که برای بازی فردا ( پنجشنبه) حضور ندارند اما بقیه بازیکنان هستند.


تیم آلومینیوم عصر فردا ( پنجشنبه) در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم سپاهان می‌رود.


دیدگاهتان را بنویسید