ورمزیار دیدار با نفت مسجد سلیمان برای استقلال آسان نیست


P style=”TEXT-ALIGN: justify”>صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: در گفت‌وگوی قبلی هم گفتم که بازی برابر آلومینوم برای استقلال سخت است و دیدیم در آن بازی شرایط چگونه بود. در این بازی هم اعتقاد دارم کار برای آبی‌پوشان سخت است چرا که هم زمین مناسب نیست و هم استقلال به دلیل آنکه نیاز به ۳ امتیاز و صدرنشینی دارد تا حدودی تحت فشار است.


وی افزود: اگر استقلال در این بازی برنده باشد می تواند قهرمان نیم فصل شود و در ادامه راه مسیر صعودی خود را ادامه دهد. 


بازیکن اسبق استقلال یادآور شد: استقلال در مسیر خوبی قرار گرفته است، در لیگ امسال به غیر از استقلال تیم های سپاهان و پرسپولیس هم شانس قهرمانی دارند و گل گهر هم خوب بود اما با توجه به امتیازهایی که از دست داد از گردونه این چرخش بیرون رفت.


وی افزود: البته سپاهان و پرسپولیس متزلزل کار می کنند و این مساله مهم است. باید استقلال همچنان در مسیری که قرار دارد، بماند. 


ورمزیار در مورد خط حمله استقلال تاکید کرد: در فاز حمله خوب هستیم، البته به نظر من ترکیب ایده آلی در این خط دیده نمی شود اما مهم این است که می توانیم دروازه حریفان را باز کنیم.


وی افزود: نتایجی هم که به دست آمده قابل قبول است و مشکلی نمی بینم. در دفاع هم خوب بودیم اما در چند بازی اخیر خط دفاعی استقلال آن ثباتی را که باید داشته باشد، ندارد. فضای پشت مدافعان نباید خالی بماند و به مهاجمان حریف نباید فرصت داد اما در ۳ تا ۴ بازی آخر این مساله رعایت نشد و باید حواس خط دفاعی به این موضوع باشد. 


گفتنی است تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز و از ساعت ۱۵:۳۰ در دیداری خارج از خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.


دیدگاهتان را بنویسید