آمار شگفت انگیز استقلال مقابل مسجدسلیمانی ها فرهاد و نفتی ها


P>به گزارش ایرنا، استقلال در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید در مسجدسلیمان به مصاف نفتِ این شهر برود. آبی‌پوشان پایتخت در صورت گرفتن امتیاز طبق هر شرایطی قهرمان نیم‌فصل خواهند شد.


نفت بعد از لیگ‌های چهاردهم، هجدهم، نوزدهم و بیستم اکنون در حال سپری کردن پنجمین فصل حضور خود در لیگ برتر است و با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته است. آنها باید بدون فراز کمالوند و در شرایطی که از لحاظ روحی هم وضعیت مساعدی ندارند به مصاف صدرنشین لیگ بروند.


نفت در سه دیدار اخیر خود به برتری نرسیده است و ۶ دیدار خانیگ هم یک برد، ۲ تساوی و سه شکست را تجربه کرده است. آنها هیچ‌وقت موفق به شکست تیم آبی‌پوش پایتخت نیز نشده‌اند.


در هشت تقابل قبلی در لیگ برتر ۶ برد برای استقلال و ۲ پیروزی برای نماینده شهر اولین‌ها به ثبت رسیده است. آبی‌ها ۱۱ گل به ثمر رسانده‌اند و نفت موفق به زدن چهار گل شده است. تیم تهرانی در هشت مسابقه موفق به باز کردن دروازه نفت شده و در سوی مقابل نماینده مسجدسلیمان موفق به زدن گل در ۵۰ درصد مسابقات رودررو شده است.


آمار شگفت‌انگیز استقلال مقابل مسجدسلیمانی‌ها/ فرهاد و نفتی‌ها به دنبال هت‌تریک


فرهاد مجیدی برای سومین بار قرار است به مصاف نفت برود. او در هر ۲ رویارویی قبلی در لیگ‌های نوزدهم و بیستم به ترتیب با نتایج ۲ بر یک و یک بر صفر به برتری رسیده و البته برای اولین باید در ورزشگاهی به جز آزادی مقابل این تیم قرار بگیرد.


نفت مسجدسلیمان در ۲ فصل اخیر موفق شده استقلال را در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با نتیجه یک بر یک متوقف کند. آنها به دنبال این است تا برای سومین فصل متوالی این کار را انجام دهند و به هدف خود برسند.


ارسلان مطهری، وریا غفوری و سبحان خاقانی سه بازیکن کنونی استقلال هستند که سابقه گلزنی مقابل نفت را دارند. بهترین گلزن آنها مهدی قایدی است که سه بار به نفت گل زده ولی حالا در امارات مشغول به بازی است. البته که سید حسین حسینی هم زننده آخرین گل نفت به استقلال بوده و در لیگ بیستم به اشتباه دروازه خودش را باز کرد. دیگر گلزنان نفت به استقلال دیگر در این تیم جایی ندارند.


دیدگاهتان را بنویسید