راهنمای خرید خدمات آشپزخانه و نکات مهم آن

راهنمای خرید خدمات آشپزخانه و نکات مهم آن

آشپزخانه مهمترین قسمت خانه است ، بنابراین به آن قلب خانه می گویند. میزبانها بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند ، به همین دلیل نظم در اینجا بسیار مهم است ، زیرا در این شرایط می توان کارها را با دقت و سهولت بیشتری انجام داد. سرویس آشپزخانه به قرار دادن محصولات غذایی مانند ادویه جات ، لوبیا و برنج در یک ظرف خاص کمک می کند و مکان خاصی دارد. این سرویس مورد استقبال زنان ایرانی قرار گرفته و بسیار محبوب است زیرا به راحتی تمام غذاهای مورد نیاز برای پخت و پز را تأمین می کند. برای آشنایی بیشتر با راهنمای خرید سرویس آشپزخانه و نکات مهم آن با یکی از مقالات لوازم خانه و آشپزخانه ما باشید.

سرویس آشپزخانه چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که سرویس آشپزخانه چیست؟ یا شامل چه مواردی می شود؟ قبل از اینکه به راهنمای خرید خدمات آشپزخانه بپردازیم ، بهتر است با خود این سرویس آشنا شویم. سرویس آشپزخانه یکی از لوازم خانگی غیر برقی است که ظاهر زیبایی دارد ، بنابراین هر کس با هر سلیقه ای می تواند سرویس آشپزخانه مورد نظر خود را انتخاب کند. این سرویس معمولاً مواد متفاوتی دارد و با تنوع زیادی ساخته می شود. این مجموعه کامل وسایل آشپزخانه معمولاً شامل یک سطل برنج ، یک سطل شکر ، محلی برای لوبیا ، محلی برای ادویه جات ، محلی برای چای و قهوه ، محلی برای قاشق و چنگال ، یک کاردک و ملاقه ، سطل زباله ، ترازو و غیره.

خدمات آشپزخانه معمولاً در تعداد متفاوتی انجام می شود ، به عبارت دیگر ، بازار مجموعه هایی از 4 قسمت 12 یا 25 قطعه را به فروش می رساند که بسته به بودجه و نیاز خود می توانید هر کدام را خریداری کنید.

همانطور که گفته شد ، تعداد اجزای سرویس آشپزخانه متفاوت است ، اما در این قسمت تمام اجزای اصلی این سرویس را ارائه می دهیم و همه ویژگی های آن را به شما معرفی می کنیم.

سطل برنج: از آنجا که برنج رطوبت محیط اطراف خود را جذب می کند و این مشکلاتی را برای برنج ایجاد می کند ، سطل های برنج به گونه ای طراحی شده است که از این مشکل جلوگیری کرده و مانع جذب رطوبت برنج شود. اکثر سطل های برنج در حد اعتدال قرار می گیرند ، بنابراین می توانید به راحتی مقدار مورد نیاز را در قابلمه یا ظرف مورد نظر خود بریزید.

سطل قند: این دو قسمت سرویس آشپزخانه شامل ساقه سماور است ، زیرا این غذاها معمولاً برای چای یا قهوه استفاده می شوند. این سطل ها معمولاً اندازه متوسطی دارند تا بتوان آنها را به راحتی روی کمد قرار داد و مقدار زیادی شکر در آن ذخیره کرد.

محل ادویه: آشپزخانه ادویه در دو مدل موجود است. یک مدل دارای اندازه کوچکتری است و قسمت جلویی آن دارای چندین دهانه است که به راحتی می توان آنها را به غذا چاشاند. مدل دوم بزرگتر است ، اما به جای سوراخ ، باید از یک قاشق کوچک برای توزیع ادویه ها استفاده کنید.

سطل بازیافت: اکثر سرویس های آشپزخانه سطل زباله ای دارند که مدل پدالی است و می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

ترازو: این ترازو ترازوی آشپزخانه است که در پخت کیک و شیرینی کمک زیادی می کند. با اندازه گیری دقیق مقدار غذا می توانید آشپزی حرفه ای تری داشته باشید. ترازوها در دو مدل دستی و دیجیتالی به فروش می رسند که دقت هر کدام متفاوت است. به خاطر داشته باشید که هرچه مقیاس دقیق تر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر می شود. اطلاعات بیشتر در منبع.

سبد نگهداری غلات و ماکارونی: برخی افراد ماکارونی و غلات را در یک سبد جداگانه ذخیره می کنند ، اما برخی آنها را بسته بندی کرده و در کمد یا یخچال نگهداری می کنند. غلات و ماکارونی مانند برنج رطوبت را جذب می کنند که می تواند آنها را پوسیده و غیر قابل استفاده کند. سبد ذخیره غلات به گونه ای است که از ورود آلودگی جلوگیری کرده و غذا را خراب نمی کند.

با خرید سرویس آشپزخانه ، هر یک از محصولات غذایی و ادویه جات در قسمت خاصی قرار می گیرد و نیازی نیست هنگام پخت و پز در همه کابینت ها به دنبال آنها باشید. در نتیجه ، غذا سریعتر آماده می شود و در وقت شما صرفه جویی می شود و آشپزخانه آشفته نخواهد شد.

اولین و مهمترین چیز در سرویس آشپزخانه مواد آن است. برای انجام این سرویس از متریال متفاوتی در بازار استفاده می شود ، اما همه آنها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند ، بنابراین بهتر است هنگام خرید این شماره مراقب باشید.

همچنین اطمینان حاصل کنید که اگر ظروف آشپزخانه شما از فولاد ضد زنگ ساخته شده باشد ، از فولاد ضد زنگ نیز مقاوم خواهد بود ، زیرا اگر از فولاد بی کیفیت در ساخت آن استفاده شود ، به مرور زمان باعث از بین رفتن غذا در ظروف می شود.

اکثر ظروف آشپزخانه از پلاستیک ساخته شده اند که نسبتاً ارزانتر است ، اما این امر باعث شده تا برخی تولیدکنندگان از پلاستیک های بی کیفیت برای تولید محصولات خود استفاده کنند.

راهنمای خرید خدمات آشپزخانه

سعی کنید کاملترین سرویس آشپزخانه را خریداری کنید تا در آینده مجبور نباشید هر قسمت را جداگانه آماده کنید. در این صورت ممکن است ظرفی مشابه سرویس شما پیدا نشود و جلوه زیبای آشپزخانه شما از بین برود. البته شرط اصلی خرید سرویس آشپزخانه بودجه شماست که بر اساس آن باید خرید خود را انجام دهید.

یکی از نکات مهم در راهنمای خرید خدمات آشپزخانه توجه و در نظر گرفتن ضمانت و ضمانت محصولات است. هنگام خرید هرگونه لوازم خانگی به این مشکل توجه کنید ، زیرا در صورت بروز مشکل در وسایل خریداری شده ، می توانید از خدمات شرکت تأمین کننده استفاده کنید.

رنگ و مدل سرویس آشپزخانه در اولویت دوم قرار دارد و شما می توانید مطابق سلیقه عروس سرویس آشپزخانه مورد نظر را برای جهیزیه خریداری کنید. ترکیب رنگ لوازم خانگی با چیدمان خانه می تواند جلوه زیبایی در دکوراسیون منزل ایجاد کند.

یکی از نکاتی که اکثر مردم در راهنمای خرید خدمات آشپزخانه به آن توجه نمی کنند ، دست خوب کاردک و ملاقه سرویس است. ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما اگر کفگیر و ملاقه مخصوص غذا سنگین باشد و نتوانید به راحتی آن را اداره کنید ، استفاده از آنها هنگام پخت و پز دشوار است.

برخی از خدمات آشپزخانه بدون اثر انگشت هستند ، به عبارت دیگر ، هنگامی که بدن ظروف را لمس می کنید ، اثر انگشت و دستان شما روی آن باقی نمی ماند. این ویژگی به سرویس شما کمک می کند تا بعداً کثیف شود و ظاهر خود را حفظ کند.

وزن اجزای سرویس آشپزخانه نکته مهم دیگری است. توصیه می کنیم خدماتی را خریداری کنید که وزن کمتری دارند ، زیرا وقتی لوبیا و برنج را در این ظروف می ریزید ، اگر سطل برنج یا ظرف لوبیا سنگین باشد ، نمی توانید آنها را جابجا کنید.

در پایان کار ، مطمئن شوید که ترازوها قوی هستند و درست کار می کنند تا بتوانید از قابلیت های پخت آن استفاده کنید. همچنین ، پدال های زباله را امتحان کنید تا مشکلی ایجاد نشود و درب زباله به راحتی باز شود.

دیدگاهتان را بنویسید