ضرورت توسعه ورزش همگانی در جامعه کارکنان وزارت نیرو

ایسنا/مازندران دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق در بیست و یکمین دوره مسابقات شطرنج برادران وزارت نیرو که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران در بابلسر برگزار شد، بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در جامعه کارکنان وزارت نیرو تاکید کرد.


مالک حسین زاده امروز، ۱۱ دی در حاشیه برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات شطرنج برادران وزارت نیرو در بابلسر، اظهار کرد: کارکنان دولت بیشترین پشت میز نشینی و کمترین تحرک را دارند که این بی تحرکی عامل بیماری‌هایی از جمله چربی و فشار خون می‌شود که تنها راه رهایی و درمان آن، ورزش است.


دبیر شورای ورزش وزارت نیرو، خاطرنشان کرد: ما هم در وزارتخانه در حال دنبال کردن تحقق و اجرای منویات رهبری درهمگانی کردم ورزش هستیم.


 این مسئول بیان کرد: ورزش وزارت نیرو دارای نظام نامه‌ای است که ریاست شورای ورزش وزارتخانه بر عهده وزیر و دبیری آن بر دوش این حقیر بوده و معاونین و مدیران عامل شرکت مادر تخصصی به عنوان عضو این شورا هستند.


دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق تاکید کرد: در راستای اجرای نظام‌نامه ورزش وزارتخانه، تقویم ورزشی با هدف توسعه ورزش همگانی به کل کشور ابلاغ شد.


وی افزود: در سال جاری تاکنون ۲۵ مسابقه کشوری برگزار شده است که این رویداد نیز در راستای تقویم ورزشی وزارت نیرو اجرا شد.


حسین زاده افزود: ما در وزارتخانه به هیچ شرکتی اجازه تیمداری در هیچ رده‌ای را نمی‌دهیم؛ اگر دنبال این مسائل بودیم تیم با سابقه برق شیراز را حفظ می‌کردیم.


مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق، گفت: هدف ما نشاط و سلامت است و برای اینکه همکاران ما دارای جسم و روحی سالمی باشند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم بدهند به‌دنبال توسعه ورزش در میان همکاران از مدیران ارشد گرفته تا سایرین هستیم.


دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو اشاره کرد: ورزش در وزارتخانه در ۳ بخش شرکت، استان و کشور انجام می‌گیرد که یک کار ویژه‌ای که امسال اتفاق افتاده است برنامه‌های ورزشی ویژه فرزندان و خانواده‌های همکاران ما در وزارت نیرو است.


حسین‌زاده با اذعان به اینکه در نیمه نخست امسال بیش از ۸ هزار نفر در برنامه‌های آموزشی ویژه فرزندان و خانواده‌های همکاران شرکت کرده‌اند، یادآور شد: ازاین تعداد بیش از ۴ هزار نفر برنامه ورزشی ویژه خواهران و خانواده صنعت آب و برق انجام شده است.


مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور، گفت: وزیر نیرو همواره به‌دنبال تداوم این رویه و حمایت از ورزش همگانی بودند که از همین‌جا از ایشان و معاونین و مدیران عامل صنعت آب و برق کشور که ما را در برگزاری این رویدادها یاری کردند، قدردانی می‌کنم.


حسین‌زاده اظهار کرد: منابع انسانی سرمایه یک سازمان است که ما وظیفه داریم به سلامت یکایک همکاران توجه کنیم و امروز نیز مفتخر به برگزاری اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری شطرنج برادران وزارت نیرو با شرکت ۲۱۶ نفر ورزشکار از ۲۱ استان کشور هستیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاهتان را بنویسید