لزوم رونق اشتغال با توسعه تعاونی های تولیدی

ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آئین افتتاح اولین اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی کشاورزی کشور در مازندران بر لزوم سرمایه گذاری برای خودکفایی در صنایع غذایی تاکید کرد.


روح الله سلگی در این مراسم که جمعی از مدیران اجرایی، صنعتی و اقتصادی و تعاونی‌های استان حضور داشتند با اشاره به ظرفیت بالای مازندران در تولید محصولات کشاورزی، گفت: سرمایه گذاری برای تبدیل مازندران به هاب صنایع غذایی کشور در دستور کار دولت قرار دارد.


وی به تولید سالانه ۸میلیون تن محصولات زراعی و باغی در مازندران اشاره کرد و افزود: مازندران با ظرفیت گسترده در بخش کشاورزی به لنگرگاه امنیت غذایی کشور تبدیل شده است.


معاون استاندار مازندران با حمایت از رشد یافتگی تعاونی‌ها در عرصه کشاورزی آن را سیاست محوری دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: رشد تعاونی‌ها برای ارتقاء توان اقتصادی کشور ضرورت دارد.


وی با اظهار خرسندی از راه اندازی اولین اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی کشاورزی در مازندران خواستار حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی از فعالیت‌های این اتحادیه شد.


سلگی خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری در زمینه صنایع غذایی گام مهمی در زمینه خودکفایی و استقلال بخش کشاورزی در کشور برداشته خواهد شد.


این مسئول افزود: ارتقای سطح قابلیت‌های شرکت‌های تعاونی در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی نیازمند برنامه محوری و عزم مسئولان است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرراهنمای خرید دمپایی

دیدگاهتان را بنویسید