درصدی از منابع پرداختی به بیمه ها به استان ها واگذار شود

ایسنا/فارس استاندار فارس بر ضرورت افزایش اختیارات استان‌ها در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه تأکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم درصدی از منابع پرداختی به بیمه‌ها و محل مصارف آن‌ها به استان‌ها واگذار شود.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۰ آبان در دیدار با قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در شیراز، به دغدغه دیرینه و همیشگی خود در خصوص کاهش تصادفات و حوادث ناشی از آن اشاره کرد و گفت: از دیرباز در دستگاه‌های مختلف پیگیر مسائل مرتبط با کاهش تصادفات بودم لذا پیشنهاد می‌شود درصدی از منابع پرداختی به بیمه‌ها و محل مصارف آن‌ها به استان‌ها واگذار شود.


استاندار فارس بر ضرورت افزایش اختیارات استان‌ها تأکید کرد و افزود: در این حوزه نیازمند تصمیمات تأثیرگذار و بنیادین هستیم؛ برخی اقدامات در مجموع باعث افزایش هزینه نمی‌شود اما آمارها را کاهشی خواهد کرد. اگر این اختیار به استان واگذار شود که ۱۰ – ۲۰ درصد هزینه‌ای که بیمه انجام می‌دهد صرف اقدامات مورد نظر شورای ترافیک کاهش تصادفات شود، قطعاً نتایج ارزشمندی خواهد داشت.


 ایمانیه اظهار کرد: شورای عالی کاهش تصادفات باید فعال‌تر شود و این مهم با فراهم شدن زمینه‌های آن توسط دستگاه‌های مشارکت‌کننده میسر می‌شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید