کشته و مجروح شدن ۵ نفر در تصادف مرگبار علی آبادکتول

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان از کشته و مجروح شدن ۵ نفر در تصادف مرگبار جاده‌ای شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد و گفت: در این سانحه ۳ نفر فوت و ۲ نفر مجروح شدند.


سردار سعید دادگر شامگاه امروز جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات تصادف مرگبار امروز شهرستان علی‌آبادکتول پرداخت و اظهار کرد: در حادثه‌ای که در کمربندی این شهرستان رخ می‌دهد یک دستگاه خودروی ال ۹۰ منحرف و واژگون می‌شود.


وی با بیان اینکه پس از حادثه رخ داده کارکنان خدوم پلیس راه به صحنه اعزام می‌شوند، ادامه داد: متاسفانه در حین امدادرسانی و بررسی صحنه واژگونی خودروی ال ۹۰ و روان‌سازی ترافیک، راننده خودروی سمندی با سرعت غیر مجاز به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، واژگون و به حاضرین برخورد می‌کند.


کشته و مجروح شدن ۵ نفر در تصادف مرگبار علی‌آبادکتول


فرمانده انتظامی استان گلستان از مرگ ۳ نفر و مجروح شدن ۲ فرد دیگر که یکی از مجروحین مامور وظیفه‌شناس به نام “مهدی آلوستانی” است خبر داد و خاطرنشان کرد: مجروحان حادثه به مراکز درمانی منتقل شده و تحت نظر پزشکان قرار دارند.


وی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه ناگوار تصریح کرد: فرزندان شما در مجموعه انتظامی استان، همه توان حرفه‌ای خود را در هر کوی و برزنی مقتدرانه به‌کار گرفته‌اند تا شهروندان در فضا و محیطی سرشار از امنیت و آرامش زندگی کنند.


سردار دادگر خدمتگزاری به مردم قدرشناس را تکلیف و از افتخارات پلیس دانست و تصریح کرد: هموطنان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در این ماه مهمانی خدا برای سلامتی و شفای همه بیماران، مجروحان و همکار ما دعا کنند.


گفتنی است، بر اساس آخرین آمار منتشر شده در نوروز امسال تاکنون ۲۵ میلیون تردد بین استانی و شهرستانی تا روز گذشته در کشور به ثبت رسیده که این رقم در مقایسه با سال ۱۴۰۰ حدود ۵۴ درصد و نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۱۱ درصد افزایش یافته است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگربزرگترین ، بهترین و برترین استارتاپ گالری هنری در ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید