خداجو سکاندار معاونت جوانان فارس شد

ایسنا/فارس طی آئینی، عبدالرحیم خداجو، به عنوان سرپرست جدید معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس، معرفی شد.


امام جمعه شهرک‌های شمالغرب شیراز شنبه ۶ خرداد در مراسم معرفی سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: جوانی جمعیت دغدغه مهم جامعه است و تمامی دلسوزان باید این امر را مد نظر قرار گیرند و اگر به فکر جوانی کشور نباشیم امنیت کشورمان نیز به مخاطره خواهد افتاد.


حجت‌الاسلام محسن روحانی افزود: با توجه به نرخ باروری کشور اگر در چند سال آینده روند کنونی ادامه یابد، طی سه دهه ایران به کشوری با جمعیت سالمند مواجه خواهد شد و چنین موضوعی مخاطرات و مشکلات عدیده‌ای به دنبال دارد.


امام جمعه شهرک‌های شمال غرب شیراز با تاکید بر اهمیت توجه به ورزش برای ارتقاء سلامت جامعه خاطرنشان کرد: کارشناسان می‌گویند اگر روند کنونی نرخ باروری ادامه داشته باشد، در ۳۰ سال آینده باید ۵ برابر امروز در حوزه سلامت هزینه جامعه هزینه شود.


براساس این گزارش، در پایان این جلسه، حکم سرپرستی امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس به عبدالرحیم خداجو، اعطاء شد.


براساس این حکم که به امضای سرپرست اداره کل ورزش و جوانان رسیده، خداجو با حفظ مسئولیت، به عنوان سرپرست امور فرهنگی و جوانان آن اداره کل منصوب شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید