معاون وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم باید متولی تغییر نسلی مدیران

اهواز – ایرنا – معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان‌گرایی در ابعاد مختلف گفت: دولت سیزدهم باید متولی تغییر نسلی در مدیران نظام باشد.


به گزارش ایرنا وحید یامین‌پور روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از فعالان حوزه جوانان و نخبگان خوزستان در محل گیت بوستان اهواز بیان کرد: دولت سیزدهم، جوان‌گرایی را به‌عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است و این موضوع نیز از مطالبات قشر جوان کشور است.


وی با بیان اینکه قشر جوان مطالبه‌گر است گفت: به کارگیری جوانان در رده‌های مدیریتی یکی از این مطالبات است و در این دولت به آن توجه ویژه‌ای شده است.


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه از استانداران کشور و به ویژه خوزستان خواسته می‌شود تا این مطالبه جوانان را با جدیت بیشتری عملی کنند افزود: علاوه بر این استانداری‌های کشور باید به منظور صدور شناسنه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد، همکاری و سرعت عمل بیشتری از خود نشان دهند.


وی اضافه‌کرد: تلاش می‌شود که با مجوزهایی که صادر می‌شود، تعداد سازمان‌های مردم نهاد کشور در سال ۱۴۰۱ از رشد بیشتری همراه باشد.


یامین پور ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد به واسطه مطالبه‌گری‌ که دارند، چشم بینای مسوولان و کمک کار آنها در تحقق برنامه‌ریزی‌ها هستند و همواره باید به آنها توجه شود.


در این آیین، از جمعی از فعالان حوزه جوانان و نخبگان خوزستان در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و … با حضور وزیر ورزش و جوانان تجلیل شد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید